GY.I.K.

A LaicaShopon leggyakrabban feltett kérdéseket gyűjtöttük itt össze. A lista folyamatosan bővül, de ha mégsem találsz választ itt a kérdésedre, bátran tedd fel nekünk írásban a hello@laicashop.hu ügyfélszolgálati címen!


Regisztráció, fizetés és szállítás
Szállítás lehetséges problémái
Termékekkel kapcsolatos kérdések, problémák
Garanciával kapcsolatos kérdések


Regisztráció, fizetés és szállítás

Regisztráció nélkül is vásárolhatok?
Vásárláshoz nem kötelező regisztrálni, viszont a Hűségprogram Neked kedvezmény érvényesítéséhez szükséges, mivel csak így vehető igénybe (a hűségpontok csak akkor íródnak jóvá, ha regisztrált felhasználói fiókkal rendelkezel). A regisztráció egyébként ingyenes, és rövid ideig tart. Adataidat az adatkezelési törvénynek megfelelően kezeljük.

Miért érdemes regisztrálni?
Regisztráció után kívánságlistát állíthatsz össze, valamint megszakíthatod a vásárlást, mert kosarad tartalma megmarad. (Azt azonban nem tudjuk garantálni, hogy nem fogy el a termék, ha napokkal később térsz vissza.) Ha már regisztráltál, adataidat már nem kell többé megadnod, csak abban az esetben, ha azok megváltoznának. Illetve regisztrált vásárláskor automatikusan jóváíródnak a termékek után járó hűségpontok, amiket később kedvezményre válthatsz be.

Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavamat?
Az elfelejtett jelszó oldalon lehetőséged van újat kérni, amelyet emailben küldünk el neked. Ezt - belépés után - már magad is lecserélheted arra, amire szeretnéd a jelszócsere oldalon. Fontos, hogy csak arra a címre kérheted, amit regisztrációkor megadtál, és felhasználónévként használod.

Mit tegyek, ha még az email-cím sem jut eszembe?
Sajnos ez esetben újra kell regisztrálnod. 

Mi lesz a Hűségpontjaimmal, ha újra kell regisztrálnom?
Írj nekünk és egyeztetés után a korábban kapott hűségpontokat jóváírjuk az új fiókodban.

Nem kapok értesítő, visszaigazoló üzenetet!
Első körben kérlek ellenőrizd, hogy helyes, működő email-címet adtál meg! (Az email-címet belépés után a fiókadataidnál szerkesztheted.) Ha nincs elgépelve, elvileg működik, és mégsem érkezik rá tőlünk levél, érdemes ellenőrizni a spam mappa tartalmát (nem teszi-e oda a szolgáltató a tőlünk érkező üzeneteket), végső esetben pedig egyeztetés után kicseréljük azt egy másik, általad megadott, működő email-címre.

Nem kaptam választ az e-mailemre!
Minden érdeklődő email-re 24 órán belül igyekszünk válaszolni. Ha mégsem reagáltunk az üzenetedre, csak egy dolog történhetett: nem kaptuk meg azt. Ez esetben kérlek, ismételten küldd el a levelet, de még biztosabb, ha a weboldalon található űrlapot használod!

Mikor rendelhetek?
A hét minden napján és órájában. Automatikus visszaigazoló levelet kapsz tőlünk egy órán belül, ez jelenti azt, hogy rögzítettük a vásárlást. Ebben minden információt megtalálsz, amire a továbbiakban szükséged lehet.

Az árak bruttó árak?
Igen, az árak minden esetben bruttó értendőek. Természetesen minden 15.000 Ft alatti rendelésnél számolni kell a szállítási költséggel, kivéve bizonyos akciókat.

Melyik a legjobb fizetési mód?
Háromféleképpen tudod kifizetni, amit vásárolsz tőlünk (számlát természetesen mindhárom esetben mellékelünk):

1. Utánvét 

Kizárólag házhozszállítás esetén választható! Figyelem, az utánvétes fizetési mód választása esetén a rendszer plusz 490 Ft utánvét beszedési díjat számít fel. Amennyiben nem szeretnél utánvét beszedési díjat fizetni, úgy kérjük, válaszd a banki átutalás vagy az online bankkártyás fizetési lehetőségek egyikét.

2. Banki átutalás
A termékek ellenértékét banki átutalás útján is rendezheted. Kérjük, átutalás előtt mindenképpen várd meg, a külön e-mailben, általunk elküldött díjbekérőt!
Fel szeretnénk hívni a figyelmedet arra, ha ezt a fizetési módot választod, akkor az utalásodat követően, mi csak 4-5 óra elteltével látjuk ezt a bankunkban.
Az átutaláshoz szükséges adatok:
Kedvezményezett neve: SILKO Five Kft.
Adószám: 32300770-2-13

Cégjegyzékszám: 13-09-227669
Kezdeményezett számlaszáma: 10102093-39932900-03006004 


3. OTP bankkártyás fizetés

Rendelésedet csak abban az esetben tudjuk kiküldeni, vagy csak akkor tudod átvenni személyesen, ha a megrendelés leadását követőn, kártya adataid megadásával, befizeted rendelésed ellenértékét a megjelenő OTP bank terminálon.

Mi határozza meg a szállítási díjat?
Az alábbi esetekben a szállítási költséget átvállaljuk:

  1. 25.000 Ft-ot meghaladó megrendelés esetén házhozszállítással GLS futárszolgálattal
  2. 20.000 Ft-ot meghaladó megrendelés esetén GLS csomagpontra
  3. Adott aktuális ajánlataink esetében (figyeld a hirdetést)

Egyéb esetekben a szállítás módja:1.990 Ft

Figyelem, az utánvétes fizetési mód választása esetén a rendszer plusz 490 Ft utánvét beszedési díjat számít fel. Amennyiben nem szeretnél utánvét beszedési díjat fizetni, úgy kérjük, válaszd a banki átutalás vagy az online bankkártyás fizetési lehetőségek egyikét.

Mennyi idő alatt kapom meg a csomagomat?
1. Futárszolgálat: Mosolyfutár szolgáltatás: „ha ma 12 óráig megrendeled, akár holnap át is veheted!”
Ajánlatunk munkanapokon leadott rendelésekre vonatkozik hétfőtől-csütörtökig, a pénteken, vagy munkaszüneti napon leadott megrendelést a következő munkanap utáni munkanapon teljesítjük.

2. GLS csomagpont
: A munkanapokon 12:00-ig megrendelt termékeket, Budapesten 1 munkanapon belül, míg nem budapesti szállítás esetén 2 munkanapon belül veheted át az általad kiválasztott GLS pontban.
 

Van-e személyes átvétel?

Rendelésedet előre fizetés esetén személyesen is átveheted az Inlog raktárában 1112 Budapest, Repülőtéri út 2/b címen.
A rendelésedet az általunk küldött emailes értesítés után tudod átvenni. Kérünk, hogy minden esetben várd meg az e-mailes értesítésünket, hogy átvehető a megrendelésed.

Ha nem találsz minket akkor az alábbi telefonszámon tudsz segítséget kérni!
+36301594490 (Kizárólag csomag átvétel esetén a helyszínen hívható!)


Magyarországon kívülre tudtok szállítani?
Egyelőre sajnos nem, de lehetséges, hogy egyszer majd sor kerül rá. Iratkozz fel hírlevelünkre, abban biztosan mindenkit tájékoztatunk, amikor lesz erre lehetőség


Szállítás lehetséges problémái

Módosítani szeretnék a rendelésemen, de már megkaptam a visszaigazoló e-mailt! Mit tegyek?

A lehető legrövidebb időn belül írj nekünk levelet a hello@laicashop.hu címre, mivel a rendelések feldolgozása elég gyorsan történik. Írd meg a levélben a rendelésszámodat, és a módosítani kívánt adatokat. A módosítás megtörténtéről minden esetben írásos visszaigazolást küldünk.

Módosítani szeretnék a rendelésemen, de már átutaltam az árát!

A lehető leghamarabb írjál nekünk e-mailt, mert az összeg beérkezését követően, a csomagod rövid időn belül feladásra kerül. A módosításról minden esetben írásos visszaigazolást küldünk. Kérjük vedd figyelembe, hogy amennyiben a módosult rendelésed végösszege nem éri el a korábbit (tehát a már elutalt összeget), a különbözet visszautalásának költségét nem tudjuk helyetted átvállalni.
Ha a csomagod feladása már a módosítási kérelem előtt megtörtént, úgy sajnos nem tudunk módosítani a rendeléseden! (Ebben az esetben az elállás jogával élhetsz, amelyről bővebben itt olvashatsz)

Nem kaptam meg a csomagot, csak kézbesítési értesítőt találtam!

Ez azt jelenti, hogy a futárunk megkísérelte kivinni a csomagodat, de nem talált Téged otthon. Az értesítőn feltüntetésre került a futárszolgálat elérhetősége, valamint a csomagazonosítód. Kérlek ezek alapján vedd fel velük a kapcsolatot, és biztosan találtok egy másik időpontot, amikor sor kerülhet a csomag átvételére.

Sem csomagot, sem kézbesítési értesítőt nem kaptam!

Miután átadtuk a futárszolgálat részére a csomagodat, ők egy e-mail, vagy sms formájában jelzik számodra a kézbesítés napját, és a csomagszámodat, aminek segítségével tudsz náluk érdeklődni a még pontosabb kiszállítási információkért.
Ha ezt az üzenetet sem találod, akkor kérlek, mindenképp vedd fel velünk a kapcsolatot, és mi megadjuk a fuvarlevélszámodat, ami alapján már érdeklődhetsz a futárszolgálatunknál!

Mit tegyek, ha sérülten érkezik a csomag?

Sajnos ilyen előfordulhat. Ilyenkor nem szabad átvenni a csomagot, és erről, a futárral a helyszínen jegyzőkönyvet kell felvetetni. Sajnos a sérült csomag tartalmára nem tudunk garanciát vállalni, hiszen mi is csak a feladásig tudjuk figyelemmel követni azt. Minden esetben figyelünk az áru összekészítésekor arra, hogy a termékek, a lehető legbiztonságosabb módon legyenek becsomagolva. Kérjük, hogy a termék átvételekor mindig bontsd ki a csomagot, és ellenőrizd az általad megrendelt termékeket, és ha bármilyen mennyiségi eltérést, minőségi hibát tapasztalsz, vetess fel a helyszínen jegyzőkönyvet a futárral. Ellenkező esetben, sajnos a továbbiakban, nem áll módunkban minőségi vagy mennyiségi reklamációt befogadni.

Mit tehetek, ha mégsem tetszik, amit rendeltem?

A jogszabály értelmében, a termék átvételétől számított 14 naptári napon belül elállhatsz a vásárlástól.
Az elállás esetében a terméket eredeti állapotában, juttasd vissza címünkre (SILKO Five Kft. 2092 Budakeszi, Présház utca 11.), és ezt követően mi 30 napon belül visszautaljuk a vételárat.

Nem ilyen színben szerettem volna!

Igyekszünk minden termék színét valósághűen visszaadni a képeinken, de mind a fotózás, mind a monitor torzít a színeken. Ha elégedetlen vagy a termékkel, akkor  14 napon beül élhetsz az elállás jogával. Az elállásról az alábbiakban olvashatsz : 

Mit tegyek ha az átvett termék nem tetszik, vagy meggondoltam magam ? 

A Kormány rendelet értelmében a Fogyasztó (céges rendelés esetén ez nem jár alanyi jogon) indokolás nélkül gyakorolhatja a szerződéstől való elállási jogát - fő szabályként - legkésőbb a termék átvételétől számított 14 napon belül.  
Tehát a termék átvételét követő 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a szerződéstől az ÁSZF-ben és jogszabályokban meghatározott feltételeket figyelembe véve, a terméked árát visszafizetjük neked.

Kérünk, hogy az alábbiakat követve segítsd az elállással kapcsolatos teendők zökkenőmentes intézését:    

A szerződéstől való elállást írásban a hello@laicashop.hu e-mail címre, vagy postai úton az ügyfélszolgálatunk posta címére (SILKO Five Kft. 2092 Budakeszi, Présház utca 11.) elküldött egyértelmű nyilatkozattéllel teheted meg, illetve telefonon keresztül (fogyasztó által igazolható módon) egyértelmű nyilatkozat tétellel történhet meg. Mivel a telefonos beszélgetéseket nem rögzítjük, ezért javasoljuk, hogy elállási szándékodat írásban közöld felénk, amely mindkét fél számára egyértelmű és bizonyítható. A lemondási nyilatkozat időben történő (az áru átvételétől számított 14 napon belüli) elküldésének tényét a Fogyasztónak kell igazolnia.

Az elállási szándékodat az alábbi nyilatkozat kitöltésével és annak vállalkozásunkhoz való eljuttatásával vagy pedig saját megfogalmazású egyértelmű elállási nyilatkozatban gyakorolhatod.


Címzett: SILKO Five Kft.
Cím: 1112 Budapest, Repülőtéri út 2/b.  (inLog&CO Kft.)
Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében:

Termék/ek neve/i:
Szerződéskötés időpontja / átvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt: ....................................

 

Az elállási nyilatkozat elküldését követően a visszaküldendő terméket eredeti, sértetlen állapotban kell a számlával vagy számla másolatával együtt visszajuttatni a webshopunk ügyfélszolgálatára. Webshopunk kizárólag új állapotú (sérülésmentes, hiánytalan tartalmú) termék visszaszolgáltatása esetén köteles a termék vételárát megtéríteni.

Az elállási jog gyakorlása semmilyen többletköltséget nem jelent a számodra, de a termék visszajuttatásáról azonban neked kell gondoskodni, az ezzel kapcsolatos költségek téged terhelnek. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvétele nem áll módunkban.

Vállalkozásunk legkésőbb, az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti az "újkori állapotnak" megfelelően visszaküldött termék vételárát. Vállalkozásunk  a visszatérítendő összeget mindaddig visszatarthatja, ameddig a termék nem érkezik vissza a megadott címre.

A mivel a jogszabály szerint Te mint fogyasztó felelsz a megvásárolt termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért.  Tehát ha ki is próbálod a terméket azt úgy tedd, hogy a termék  eredeti állapota visszaállítható legyen. 
Abban az esetben, ha a terméket a használatba vetted, és ez által az eredeti, új állapot nem állítható helyre, akkor a vállalkozás megtagadja a termék visszavételét.
Vállalkozásunk követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését is. 

Elállás esetén termék cserére nincs lehetőség. Tehát ne kérj minket arra, hogy a pl a zöldet visszaküldöd, de szeretnél kéket helyette. Nem termék kölcsönzőként működünk ! 

A fogyasztó elállási jogával,illetve kötelességével kapcsolatos információkat itt találsz:

http://www.nfh.hu/node/2709#Mely időponttól gyakorolhatjuk elállási jogunkat?
 

Rendelés lemondására milyen feltételekkel van lehetőségem ?  

A rendelésed lemondására a szerződés megkötésének napja – a megrendelés elküldése -  és a megrendelt termék futárszolgálatnak történő átadása közötti időszakban is gyakorolhatod !

Ebben az idő intervallumban is köteles vagy a fentiek szerinti leírás szerint "egyértelmű lemondási nyilatkozat tételre" a jogszabályban meghatározott módon.

Mivel Te is elvárod, hogy a megrendelt terméket minél hamarabb megkapd , ezért kollégáink nagyon gyorsan dolgoznak, tehát A napon 12 óráig  leadott rendelésedet jellemzően még aznap A nap 15 óra körül átadjuk a futárszolgálatnak annak érdekében hogy akár B napon megkapd. A futárszolgálatnak átadott csomag már csak további költségekkel kérhető vissza.  

Ezért a rendelés lemondhatósági időintervallum a megrendelés feladását követően addig tart, amíg a webshopon  a megrendelésed státusza „futárszolgálatnak átadva” -ra nem változik (rendelésed aktuális státuszát  magad is ellenőrizheted ), amelynek tényéről a webáruház rendszere egy ilyen tartalmú e-mailben értesítést küld a részedre a rendelés feladásnál, vagy regisztrációban megadott e-mail címére.

Ennek a határidőnek lejáratát követőn köteles vagy átvenni és kifizetni a megrendelt terméket, amennyiben azt időben és minőségben az előzetesen megkötött szerződében meghatározott módon a webshopunk  a futárszolgálat bevonásával a megrendelésnél megadott címre leszállítja, és ezzel teljesíti a rendelésedet.

Nem minősül nyilatkozat tételnek az áru át nem vétele, vagy a futár szolgálat felé történő bármilyen módon tett nyilatkozat.

Kérünk vedd figyelembe, hogy időben történő rendelés lemondási szándék nyilatkozat tétele nélkül a csomag át nem vétele esetén fenntartjuk a jogunkat, hogy a ÁSZF 4. 6 pontjában meghatározott meghiúsulás esetén a felmerült költségeinek megtérítése érdekében  meghiúsulási kötbért követeljünk.

 

Mely termékekre és milyen esetekben nem érvényesíthető az elállás ? 

A Fogyasztót az indokolás nélkül megillető elállási és felmondási jog alóli kivételeket a Kormány rendelet 14. pontja részletezi.

Webshopunk által forgalmazott termékek közül az  olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;  különösen, de nem kizárólag ezen termékkörbe tartoznak: inhalátorok, hőmérők, vízszűrő betétek…stb ,  ezeket a termékeket felbontás követően nem köteles a webáruházunk visszavenni.